En upartisk og analytisk tilgang som

  • identificerer forretningsmål op imod forretningsaktiviteter
  • visualiserer kunderejser, interessentrelationer og organisationsstrukturer
  • prototyper koncepter, historier og formater
  • finder kernen i jeres præsentation
  • bringer et team tæt sammen

En enkeltstående session på 1-3 timer er alt, hvad det tager at få den samme referenceramme.


 

Paul Tyler hjælper CEOs, ledere, designere, kommunikatører, markedsførere, forfattere, instruktører og producenter med deres strategi, produkter, services, kampagner, organisationsstrukturer, arbejdsgange, TV-formater, dramaer, dokumentarer og spil.

Undgå at spilde jeres tid, energi og viden. Visualisering sikrer, at jeres team har den samme reference og det samme mål. Det gør jer i stand til at arbejde videre med al viden og strategi i ét samlet sted, så jeres beslutninger kan tages hurtigere. Alle sessioner foregår på engelsk.

 

Paul Tyler har hjulpet flere end 80 internationale virksomheder i over 21 lande.  [ Find alle cases siden 2012 her ]

Clients blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog" blog"

 

 

Om Paul Tyler

I 2006 flyttede Paul fra London til København. Efter at have arbejdet i tolv år med TV og digital produktion hos BBC, begyndte han at hjælpe internationale virksomheder med at udvikle koncepter. Han indså, at projektteams, som arbejder i de private, offentlige og kulturelle sektorer spilder store mængder tid, energi og ressourcer. Paul satte sig for at ændre det og udviklede en særlig interview og visualiseringsteknik.

Efter at være nomineret til en BAFTA (2005), en BBC Creativity Award (2004) og en Association of Online Publishers award (2005), vandt han en Prix Jeunesse (2006) Web Award for BBCs flagskibs cross-media program, BAMZOOKi, et program som han konceptualiserede, instruerede og producerede. Han var med til at udvikle Københavns Erhvervsakademis (KEA) bachelorprogram ‘Digital Concept Development’ i 2010. Han stammer fra London, bor i København og har en bachelor i Fysiologi og i Kunst & Design.